Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв разход на гориво ви дават вашите 156-ци.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смесен разход, от които 3/4 градско:
    лятото 6,6 - 6,9
    сега в момента 7,3 - 7,5
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2000 ех

    Comment


    • И аз скоро засичах градско - 11.8.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Абсолютно идентични показатели с моята, аз го бях засичал 7,7
        Какъв обичаен маршрут и по кое време?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Имаше 1 тема за техники да свалиш разхода , ама немога да я издрия и викам да питам , тук , ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
          Поздрави.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
            ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
            Поздрави.
            По мое мнение, при ситуацията която описваш, ще е най добре след ръчката на 2 и 3та, просто да отпуснеш газта ако си към 3-4-5к обм, тъй като тогава екуто резва бенза към ижекторите.......иначе ако освободиш ще цъка бенз заради празния ход......доколкото виждам показанията на ламбадата през LC1, ако на 4к обм пусна газта, бенза в сместа изчезва, и някъде към 1500 - 2к обм екуто отново почва да впръсква, макар че има някаква зависимост между тия процеси, която все още не мога да определя точно......но пък ако от друга страна на скорост колата спира по бързо, и ако си по голямо нанадолнище си по на сметка да освободиш, тъй като колата ще мине повече по инерция.......селективни моменти са тва......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              По мое мнение, при ситуацията която описваш, ще е най добре след ръчката на 2 и 3та, просто да отпуснеш газта ако си към 3-4-5к обм, тъй като тогава екуто резва бенза към ижекторите.......иначе ако освободиш ще цъка бенз заради празния ход......доколкото виждам показанията на ламбадата през LC1, ако на 4к обм пусна газта, бенза в сместа изчезва, и някъде към 1500 - 2к обм екуто отново почва да впръсква, макар че има някаква зависимост между тия процеси, която все още не мога да определя точно......но пък ако от друга страна на скорост колата спира по бързо, и ако си по голямо нанадолнище си по на сметка да освободиш, тъй като колата ще мине повече по инерция.......селективни моменти са тва......
              Ужасно точни са ти наблюденията От 2000 оборота надолу започва да пръска отново Но дали ще освободи или ще върне газта едва ли ще има разлика в икономията. Тъй и в двата случая се впръсква долу горе еднакво количество гориво. Икономия може да получи на дълъг път. Ако кара на 5-та и се засили и просто си махне крака от педала и се намира на над 2000 оборота. Тогава с леко надолнище е най-икономично Всъщност тогава и само в този случай може да се окаже, че разхода е 0.0 л/км

              Ест. тук маперите могат да се изкажат по-точно ако греша
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:45.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Имаше 1 тема за техники да свалиш разхода , ама немога да я издрия и викам да питам , тук , ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
                Поздрави.
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38475
                Ако изръчкаш на 2ра или 3та дали да освободиш от скорост зависи от това какво ти предстои да правиш. Ако ти предстои светофар скоро и трябва да спираш си стой на предавката и остави колата да сваля скоростта си докато е в обороти. Ако пред теб няма изгледи да спираш скоро и искаш да минеш максимално голяма дистанция, то тогава изключваш от скорост... Това е горе долу принципът

                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Ужасно точни са ти наблюденията От 2000 оборота надолу започва да пръска отново
                Конкретно на 2.0 ТС ЦФ3 пръскането започва отново при 1500 оборота. Тва със FiatEcuscan програмката е проверено.
                147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                156 2.4 JTD - ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38475
                  Ако изръчкаш на 2ра или 3та дали да освободиш от скорост зависи от това какво ти предстои да правиш. Ако ти предстои светофар скоро и трябва да спираш си стой на предавката и остави колата да сваля скоростта си докато е в обороти. Ако пред теб няма изгледи да спираш скоро и искаш да минеш максимално голяма дистанция, то тогава изключваш от скорост... Това е горе долу принципът



                  Конкретно на 2.0 ТС ЦФ3 пръскането започва отново при 1500 оборота. Тва със FiatEcuscan програмката е проверено.
                  Проверено и неточно. Само ще кажа, че първо за цел и над всичко на ЕКУ-то е да работи двигателя. Последно по степен на важност му е да праща данни по диагностичната линия.

                  Незнам при ЦФ3 как е. Ма на колегата 2.0 ТС-а му е ЦФ2.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Какъв обичаен маршрут и по кое време?
                    Ежедневно, по цял ден, без определен маршрут. Не съм наемен служител и не ходя всеки ден по един и същ маршрут на работа.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Ежедневно, по цял ден, без определен маршрут. Не съм наемен служител и не ходя всеки ден по един и същ маршрут на работа.
                      Само дано не прочете Пламен Петков, че мислех да се поебавам с него в другата тема.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Само дано не прочете Пламен Петков, че мислех да се поебавам с него в другата тема.
                        В коя тема?
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Проверено и неточно. Само ще кажа, че първо за цел и над всичко на ЕКУ-то е да работи двигателя. Последно по степен на важност му е да праща данни по диагностичната линия.

                          Незнам при ЦФ3 как е. Ма на колегата 2.0 ТС-а му е ЦФ2.
                          Е да естествено... бави ги малко данните, но не чак толкова че да паднат 500 оборота ... пък и точно кът-офа не е трудно да се усети и без лаптоп.... просто си има 1 леко "чукване",пак казвам в случая с моята кола ЦФ3 - към 1500...
                          Last edited by Gh0stRider; d.m.y г., 23:41.
                          147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                          Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                          156 2.4 JTD - ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                            Е да естествено... бави ги малко данните, но не чак толкова че да паднат 500 оборота ... пък и точно кът-офа не е тдудно да се усети и без лаптоп.... просто си има 1 леко "чукване",пак казвам в случая с моята кола ЦФ3 - към 1500...
                            Може. Ти си с друго ЕКУ и друг софтуер. Не споря

                            Иначе 500 оборота можеш да ги изгубиш много лесно с лаптопа особено ако гледаш повече от 2 параметъра едновремено. Примерно пусни да гледаш обороти, управление на инжектори и да речем ламбда. И гледаи какво се случва с оборотите. падат или се двигат през около 400 да речем да е кръгло число. Сега друго е ако гледаш само обороти на хай резолюшън и да ги гледаш само тях, тогава ги показва примерно през 50 Незнам с ФиатЕкуСкан как е, но дори и с Тексата през блутута ми ги дава такива забавяние или направо пропуски на отчитания когато наблудавам повече от 4 или 5 параметъра. С нея примерно обикновено наблюдавам повече и от 5, 6 или 8 едновременно когато не ми е нужен резолюция. Та напълно е възможно това което казвам.

                            Като закача алфадиаг-а и тръгна да карам с него ламбдата примерно започва да ми показва 0,1 волта чак 3, 4 секунди след като съм върнал педала на газта и то гледам примерно само нея или нея и афм.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 23:44.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Моита първа 60.втора 100 трета 150 .четвърта 190
                              Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                                Моита първа 60.втора 100 трета 150 .четвърта 190
                                "Нема да се плашиш". И нашите вървят така, ама темата е колко горят не колко вървят...
                                alfa romeo156 2.0TS 11'97

                                Comment

                                Working...
                                X